Resatec diensten
logo Resatec
Resatec website

De uitdaging

  • Communicatie analyse
  • Aanwezige communicatie op punt zetten en verder optimaliseren
  • Een interim online marketeer ging ter plaatse ondersteuning bieden

Onze aanpak

Analyse

We organiseerden zelf in-depth interviews met bestaande klanten.
Het doel was om zo de communicatie met bestaande en toekomstige klanten te verbeteren.

Communicatiestrategie

De analyse lag aan de basis van de volgende stap: een goed uitgedachte communicatiestrategie. Onze expert content marketing werkte een volledige strategie en bijgaand contentplan uit.

Resatec folder
Resatec flyer

SEO optimalisatie

Er werd een zoekwoordenonderzoek gedaan ter voorbereiding van de SEO optimalisatie voor de nieuwe website. Met dit als basis konden we verder om aangepaste content voor de site uit te werken.

Content Plan

Als gevolg van de content strategie, werkten we een praktische content kalender uit voor de volgende acties:

Resultaten

“Onze social media kanalen dragen bij aan meer dan 20% van onze conversies.” – Lieven Steel
Zaakvoerder Resatec

Hermine Verschueren, zaakvoerder Pinpoint

Overtuigd? Word onze nieuwe case!

Heeft deze case je geïnspireerd?
Wij maken van het project in jouw bedrijf graag onze volgende
“Case in de kijker”.
Wij werken zowel op interim– als op projectbasis.
We bespreken vooraf de targets die je wil behalen, zetten een
actieplan op en evalueren elke maand de KPI’s.

Tot snel?

Andere succesverhalen

Contact